MINUTĖ KALĖDOMS - Antradienis po Epifanijos


DIEVO ŽODIS

1 Jn 4, 7–10
Kiekvienas, kuris myli, yra gimęs iš Dievo ir pažįsta Dievą. Kas nemyli, tas nepažino Dievo, nes Dievas yra meilė.
Mk 6, 34–44
Jėzus pamatė didžiulę minią, ir jam pagailo žmonių, nes jie buvo tarsi avys be piemens.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Šitas yra mano mylimasis Sūnus: jis alksta ir pats pamaitina nesuskaičiuojamą minią; jis vargsta ir pats atgaivina vargo prispaustuosius; jis neturi kur galvos priglausti ir savo rankomis visa teikia; jis kenčia ir gydo nuo visų kančių; jis krenta nuo smūgių ir dovanoja pasauliui laisvę; perveriamas jo šonas, ir jis pagydo Adomo šoną. Nemarybės Tėvas atsiuntė į pasaulį savo nemirtingąjį Sūnų, Žodį, kuris atėjo žmonių nuplauti vandeniu ir Dvasia; kad atgaivintų sielos ir kūno negendamybę, mums įkvėpė gyvybės dvasią ir mus apvilko negendamais šarvais.
Šv. Ipolitas Romietis

MALDA

Tėve, aš visiškai atsiduodu į Tavo rankas: daryk su manimi visa, ką tik nori! Tu mane sau sukūrei. Aš nebenoriu daugiau apie save galvoti, aš tenoriu sekti Tavimi. Ko norėtum, kad aš padaryčiau? Eik savuoju keliu ir veskis mane. Ko tik Tu pareikalausi, aš įvykdysiu. Aš aukoju Tau savo troškimus, džiaugsmus, silpnybes, ketinimus ir pažiūras, kurios mane nuo Tavęs atitolina ir sugrąžina prie savęs paties. Daryk su manimi ką nori, aš nesiderėsiu dėl nieko. Amen

DIENOS ŠVENTASIS

Šv. Raimundas Penjafortietis, kunigas – laisvas minėjimas

Gimė 1175 m. Penjaforte, prie Barselonos. Raimundas jau buvo kunigas, filosofijos ir teisės dėstytojas, kai įstojo į brolių pamokslininkų ordiną (1222 m.) netrukus po šv. Domininko mirties. Jis tapo vienu žymiausiu savo epochos moralinės teologijos ir bažnytinės kanonų teisės mokytoju. Tai jam buvo pavesta parengti Grigaliaus IX „Dekretales“ (1234 m.). Šv. Raimundas, kanonų žinovas, savo ordino generalinis magistras, buvo ir drąsus apaštalas, ypač rūpinęsis apaštalavimu tarp žydų; jis taip pat skatino misijas Šiaurės Afrikoje, nuoširdžiai skatindamas dialogą su islamu. Todėl šventasis ragindavo ten vykstančius mokytis arabų kalbos ir studijuoti Koraną. Mirė 1275 m. Barselonoje beveik šimtametis. Jį pažinojusiųjų atmintyje išliko kaip kunigas, spinduliavęs „beribę meilę nusidėjėliams“.

Komentarai