Veni, Creator Spiritus - II.


Aš tau atskleisiu šventumo paslaptį. Kasdien bent penkias minutes nutildyk savo vaizduotę, užmerk akis išorės pasauliui ir uždaryk ausis žemės garsams, kad netrukdomai galėtum nusileisti į gelmes savo sielos, kuri yra Šventosios Dvasios šventovė, ir kreipkis į ją maldaudamas (-a): Šventoji Dvasia, mano sielos siela, aš tave garbinu. Apšviesk mane, vadovauk man, stiprink ir guosk mane. Pasakyk man, ką aš turiu daryti ir įsakyk daryti tai. Aš pasižadu paklusti tau ir priimti visa, ką tik leisi su manim įvykti, padėk tik man pažinti tavo valią. Jeigu tai darysi, tavo gyvenimas bus laimingas ir šviesus. Jis bus pilnas paguodos net ir didžiausiame varge. Tau bus duota malonė pagal bandymų dydį. Tu gausi tiek stiprybės, kad galėsi pakelti visus sunkumus ir pasieksi dangaus vartus su gausybe nuopelnų. Šis atsidavimas Šventajai Dvasiai yra šventumo paslaptis.
KARDINOLAS MERCIER

Komentarai