ĮDOMYBĖS 152 PSALMĖ

Ši psalmė yra Siriškame Senojo Testamento leidime (Pešitoje). Originalas hebrajų kalba sukurtas turbūt II a. pr. Kr

152  PSALMĖ.
Dovydo giesmė apie tai, kaip jis nugalėjo liūtą ir mešką, kurie užpuolė jo bandos avis.

Dieve, o Dieve, ateik man padėti
Saugok mane - išgelbėk mane,
Apgink mane nuo pabaisų.

Ne jau aš žengsiu bedugnėn dėl liūto nasrų,
Ne jau jis mane sudraskys ?

Jie užpuolė mano tėvo kaimenę,
Ir tykojo avies iš jojo avidės.
Net ir mane jie troško užmušti.

Būk gailestingas, VIEŠPATIE, savo Pateptajam,
Išgelbėk savo išrinktąjį iš pražūties.
Idant jis tave šlovintų per visas savo dienas,
Ir aukštintų Tavo Šlovingąjį Vardą.

Vai, kada išgelbėsi mane iš žiauriosios mirties pinklių ?
Kada išlaisvinsi mane iš nelaisvės - pabaisos nasrų ?

Neužtruk, o Galingasai, atsiųsk savo Atpirkėją,
Išgelbėk mane iš bekraštės bedugnės -
Kur dingstama amžiams.




Komentarai