3 MINUTĖS KALĖDOMS - II KALĖDŲ SAVAITĖS PENKTADIENIS


DIEVO ŽODIS

1 Jn 3, 7–10– Todėl ir pasirodė Dievo Sūnus, kad velnio darbus sugriautų
Jn 1, 35–42– Rabi (tai reiškia: „Mokytojau“), kur gyveni?

BAŽNYČIOS ŽODIS

Kas myli Dievą, neturi nieko bijoti, ir Dievas negali nemylėti tų, kurie jį myli: „Aš myliu mane mylinčius“ (Pat 8, 17). Ir ko gali baimintis tas, kas yra mylimas Dievo? „Viešpats mano šviesa ir mano išgelbėjimas: ko aš bijosiu?“ (Ps 26, 1) Taip kalbėjo Dovydas, ir taip kalbėjo mūsų Viešpačiui Lozoriaus seserys: „Tas, kurį tu myli, serga.“ (Jn 11, 3) Joms užteko žinoti, kad Jėzus Kristus mylėjo jų brolį, tam kad jos įsitikintų, jog Išganytojas padarys viską, kad šis pasveiktų.
Tačiau, kita vertus, kaip Dievas gali mylėti tuos, kurie niekina Jo meilę? Nagi, pasiryžkime kartą visam laikui atiduoti meilės duoklę Dievui, kuris taip nuoširdžiai mus mylėjo. Ir nuolatos prašykime Jo, kad suteiktų mums tos šventos meilės dovaną. Šv. Pranciškus Salezas sako, kad Dievo meilės malonės mes turėtume prašyti labiau už kitas, nes su Dievo meile siela gauna ir visa, kas gera: „Bet drauge su ja man atėjo visokių gėrybių.“ (Išm 7, 11). Tai privertė šv. Augustiną ištarti: „Mylėk, ir daryk, ką nori“. Jei kas myli kokį nors asmenį, vengia visko, kas galėtų jį įžeisti, ir visada siekia to, kas galėtų jam suteikti malonumą. Panašiai elgiasi mylintis Dievą: jis niekada laisva valia nedarys to, kas Jį įžeistų, tačiau stengsis visomis įmanomomis priemonėmis Jam patikti.
Šv. Alfonsas Liguoris

MALDA

Visagali amžinasis Dieve, dangaus ir žemės Viešpatie, Tu apsireiški mažutėliams. Suteik, meldžiame, kad mes, kurie pagarbiai minime šventąsias Tavo Sūnaus Kūdikėlio Jėzaus paslaptis, jomis taip pat pagarbiai sektume ir galėtume pasiekti dangaus karalystę, kurią pažadėjai mažutėliams. Per Kristų, mūsų Viešpatį. R. Amen.


Komentarai