3 MINUTĖS GAVĖNIAI - I savaitės šeštadienis

DIEVO ŽODIS

Įst 26, 16–19 – Šiandieną tu pritarei Viešpaties pareiškimui, kad jis nori būti tavo Dievas, o tu jo keliais turi eiti, jo potvarkius, įsakymus bei nuostatus gerbti, jo balso klausyti.
Mt 5, 43–48 – Taigi būkite tokie tobuli, kaip jūsų dangiškasis Tėvas yra tobulas

BAŽNYČIOS ŽODIS

12. Visi būkime dėmesingi ir atsargūs, ypač dvasiškai puolusieji, kad mūsų širdys neįsileistų pražūtingo Origeno mokymo. Jis perdėtai išaukštindavo Dievo meilę žmogui, kas labai patikdavo aistrų mylėtojams.
13. Prieš pradėdami dvasinį žygdarbį, išpažinkime nuodėmes savo gerajam teisėjui – dvasios tėvui prie keturių akių, o jeigu jis lieps, tuomet ir visų akivaizdoje, nes apnuogintos žaizdos geriau gyja.
14. Per išpažintį savo išore ir vidumi, savo jausmais ir mintimis būk tarsi nuteistas nusikaltėlis, kritęs veidu į purvą, ir, jei išeina, savo ašaromis plauk dvasios tėvo kojas kaip paties Kristaus.
15. Demonai mums perša mintį, kad mes arba visai neatliktume išpažinties, arba, ją atlikę, kaltę dėl savo nuodėmių verstume kitiems.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Pasilik manyje, Viešpatie, nes man reikia Tavo buvimo, kad Tavęs nepamirščiau.
Pasilik manyje, Viešpatie, nes esu silpnas ir man reikia Tavo stiprybės, kad ne taip dažnai nupulčiau.
Pasilik manyje, Viešpatie, nes Tu esi visa mano gyvybė, ir be Tavęs neturiu uolumo.
Pasilik manyje, Viešpatie, nes Tu esi mano šviesa, ir be Tavęs aš skęstu tamsoje.
Pasilik manyje, Viešpatie, kad girdėčiau Tavo balsą ir Tave sekčiau.
 Pasilik manyje, Viešpatie, nes noriu Tave mylėti ir visados likti su Tavim.
Pasilik manyje, Viešpatie, nes nors mano siela tokia menka, ji trokšta būti Tau paguodos vieta ir meilės židinys.
Pasilik manyje, Jėzau, prašau ne dieviškos paguodos, kurios nenusipelniau, o vien malonės, kad liktum su manimi – vien jos aš trokštu!
Pasilik manyje, Jėzau, aš ieškau vien Tavęs, Tavo meilės, Tavo malonės, Tavosios Širdies, Tavo Dvasios, nes aš myliu Tave ir nelaukiu jokio kito atlygio, tik Tave vis labiau mylėti. Amen

Komentarai