3 MINUTĖS GAVĖNIAI - II savaitės ketvirtadienis


DIEVO ŽODIS

Jer 7, 5–10 – Perdėm jau klastinga širdis ir sugedusi – kas gi ją perprasti gali?
Lk 16, 19–31 – Jeigu jie neklauso Mozės nei pranašų, tai nepatikės, jei kas ir iš numirusių prisikeltų

BAŽNYČIOS ŽODIS

1. Supratingumas – teisingas Dievo valios suvokimas bet kuriuo laiku, bet kurioje vietoje ir bet kokiame veiksme ir jis pasireiškia tik tyroje širdyje.
2. Kas nugalėjo tris pagrindines aistras – puikybę, godumą pinigams, pataikavimą pilvui, tas kartu įveikė ir penkias kitas – paleistuvystę, pyktį, liūdesį, nusiminimą bei išdidumą. Tačiau kas apsileidžia, kovodamas su pirmosiomis, tas nenugalės nė vienos.
3. Visos demoniškos kovos vyksta dėl trijų pagrindinių priežasčių: arba dėl mūsų apsileidimo, arba dėl išdidumo, arba dėl velnio pavydo.
4. Visais atvejais taisykle tebūnie mums būna sąžinės balsas, kylantis iš Dievo, apšviestas tikėjimo ir Viešpaties įstatymų.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Mano Išganytojau, kai Tu tapai žmogumi šventosios Mergelės įsčiose, Tu prisiėmei tik vieno žmogaus kūną. Dabar gi Tu imi visų mūsų, taip pat ir mano, kūną. Tu pasiimi jį sau, jis yra Tavo nuosavybė. Paliesdamas jį, suvienijęs jį su savuoju, Tu nori jį padaryti panašų į savo Kūną: tyrą, šventą, be dėmės, nemirtingą, perkeistą. Aš turiu gauti Tavo prisikėlimo antspaudą, todėl turiu drąsos prisiimti ir Tavo mirties žymę. Ateik, ateik, mano Išganytojo Kūne, deganti žarija, nuvalyk mano lūpas, uždek mane ta meile, kuri Tave pastūmėjo į mirtį! Ateik, Kraujau, pralietas iš meilės, tekėk į mano širdį, Tu, ugnies upe! O Išganytojau, tai tikrai yra Tavo Kūnas, tas pats Kūnas, kuris buvo pervertas žaizdų. Aš vienijuosi su visomis Tavo žaizdomis – iš jų dėl manęs buvo išlietas visas Tavo Kraujas. Tu nusilpai, Tu mirei, Tu iškeliavai – tokia buvo Tavo mirtis. Ir aš noriu išeiti, noriu mirti su Tavimi! Kas man yra pasaulis? Niekis, tikras niekis! Aš esu nukryžiuotas pasauliui, ir pasaulis man. Amen.

Komentarai