3 MINUTĖS GAVĖNIAI - II savaitės penktadienis


DIEVO ŽODIS

Pr 37, 3–4. 12–13a. 17b–28 – Antai ir sapnuotojas ateina. Tad imkime, užmuškime jį ir įmeskime kur nors į šulinį!
Mt 21, 33–43. 45–46 – Tai įpėdinis! Eime, užmuškime jį ir turėsime palikimą'. Nutvėrę jie išmetė jį iš vynuogyno ir užmušė.

BAŽNYČIOS ŽODIS

5. Visuose reikaluose, kuriais stengiamės įtikti Dievui, velnias mums kasa tris duobes: iš pradžių kovoja, kad mes nepadarytume gero darbo; paskui, kada per pirmąjį savo gundymą būna nugalėtas, stengiasi, jog geras darbas būtų atliktas ne pagal Dievo valią, o kada ir šis sumanymas jam nepavyksta, tuomet, tyliai prisėlinęs prie mūsų sielos, šnibžda, kad ir tokie mes Dievui patinkame, taip norėdamas, kad mes dvasiškai apsileistume. Nugalėti pirmąjį gundymą padeda noras būti išgelbėtiems ir mintys apie mirtį, antrąjį – paklusnumas ir savęs pažeminimas, o trečiąjį – pastovūs priekaištai sau.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Galvok manyje, o Jėzau, tuomet aš galvosiu blaiviai ir aiškiai!
Kalbėk iš manęs, o Jėzau, tuomet aš kalbėsiu švelniai ir tiesiai!
Veik per mane, o Jėzau, tuomet mano darbai bus teisingi, bus pašventintas mano darbas ir mano poilsis!
Pripildyk visą mano esybę, persmelk visą mano būtį, kad žmonės manyje galėtų skaityti Tavo didžią meilę!
Padaryk, kad aš dar šioje žemėje Tavo malonės galia tapčiau visiems viskuo!
Ateik, suteik man savo pavidalą! Amen.

Komentarai