3 MINUTĖS GAVĖNIAI - V savaitės pirmadienis


DIEVO ŽODIS

Dan 13, 1–3. (4–9. 15–17. 19–30. 33–41). 41–62 – Amžinasis Dieve! Tu žinai slaptus dalykus; tu visa žinai pirma, negu tai įvyksta. Taipogi žinai, kad juodu neteisėtai prieš mane parodė. Dabar aš turėsiu mirti, bet nieko panašaus nesu padariusi, ką šitie vyrai man primeta!
Jn 8, 12–20– Jūs nepažįstate nei manęs, nei manojo Tėvo. Jei pažintumėte mane, gal pažintumėte ir mano Tėvą.

BAŽNYČIOS ŽODIS

62. Kai dangus tampa giedras, tuomet regime visą saulės šviesą. Taip pat ir siela, kuriai buvo atleistos nuodėmės ir ji tapo laisva nuo aistringų įpročių bei nuodėmingų minčių, be abejonės, ima regėti Dieviškąją Šviesą.
63. Kai kurie labai vertina regimuosius stebuklus ir kitas regimas dvasines dovanas, nežinodami, kad yra daug aukštesnių dovanų, kurios yra slaptos ir neregimos, todėl ne tokios pavojingos nuopuoliui.
64. Žmogus, kuris yra visiškai apsivalęs nuo žalingų aistrų, žvelgdamas į artimo sielą, mato jos prigimtį, dvasinę būklę, jausmus ir nusiteikimą, o darantysis pažangą apie artimo sielą sprendžia iš jo kūno veiksmų.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Viešpatie, Tu žinai mano silpnumą – jei Tavo ranka manęs nesulaiko, įžeidžiu Tave daugeliu nuodėmių, nes be Tavo malonės ir pagalbos nieko kito ir nemoku. Todėl neleisk, kad Tave šiandien įžeisčiau. Verčiau atimk iš manęs gyvybę, bet neleisk susitepti kad ir mažiausia kalte. Amen.


Komentarai