3 MINUTĖS GAVĖNIAI - V savaitės trečiadienis


DIEVO ŽODIS

Dan 3, 14–20. 49–50. 91–92. 95 – Šlovė Šadracho, Mešacho ir Abed Nego Dievui! Jis pasiuntė angelą ir išgelbėjo savo tarnus, kurie, pasitikėdami juo, ryžosi verčiau nepaisyti karaliaus įsakymo ir paaukoti savo gyvybę, negu pagarbinti kažkokį kitą, ne savąjį dievą ir jam nusilenkti“.
Jn 8, 31–42  jūs pažinsite tiesą, ir tiesa padarys jus laisvus.

BAŽNYČIOS ŽODIS

68. Siekiantieji ir mąstantieji apie aukštybes po mirties pereina į dangaus karalystę, o pamilusieji žemiškuosius dalykus – į požemio tamsybes, nes sieloms, kurios atsiskiria nuo kūno, nėra trečios vietos.
69. Kaip ištroškęs elnias trokšta vandens, taip vienuolis tetrokšta suvokti bei pažinti Dievo valią, ir ne tik šią valią, bet taip pat atpažinti ir savo valią, kuri nepastebimai įsipina, bei tam priešišką jėgą. Taip pat jis turi išsiaiškinti, kurie veiksmai ir darbai turi būti atlikti nedelsiant, o kurie – neskubant ir apgalvotai.
70. Visi, norintieji pažinti Dievo valią, iš pradžių savyje turi apmarinti savo valią ir, pasimeldę Dievui, su tikėjimu, nevylingu paprastumu bei nužeminta širdimi, mintyse neturėdami jokios abejonės, apie ją klausinėti tėvų ir brolių, o jų patarimus priimti tarsi sklindančius iš Dievo lūpų, nors jie ir atrodytų priešingi savo pačių supratimui. Didžią išmintį ir nusižeminimą įgyja tie, kurie neabejodami vadovaujasi šia taisykle. Ir Dievas neleidžia jiems likti apgautiems.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Prikalk mano rankas kartu su Tavo šventosiomis rankomis prie kryžiaus, kad Tavęs neįžeisčiau savo piktais darbais ir kad visi mano veiksmai būtų skirti Tau. Prikalk mano kojas tomis vinimis, kuriomis buvo sužeistos Tavo šventosios kojos, kad mano žingsniai Tavo tarnyboje būtų tiesūs ir šventi. Perverk mano širdį ta ietimi, kuri perdūrė Tavo Švenčiausiąją Širdį, kad pasibjaurėjęs pasauliu, Tavyje panardinčiau visus savo jausmus ir norus. Suteik mano kūnui tą įtempimą, nuo kurio išniro ir pasruvo krauju Tavo šventosios rankos, kad manyje pranyktų geismai ir nugalėtų skaistybė.
Tu, Jėzau, esi Galva, o aš – nenaudingas Tavo Kūno narys. Suvienyk mane visą su savimi, kad visos mano mintys būtų malonios Tavo šventosioms akims. Amen.

Komentarai