3 MINUTĖS GAVĖNIAI - V savaitės penktadienis


DIEVO ŽODIS

Jer 20, 10–13 – Tačiau su manim yra Viešpats lyg tvirtas kariūnas. Todėl mano persekiotojai klumpa ir nepakyla.
Jn 10, 31–42 – Jėzus paklausė juos: „Tėvo valia esu jums padaręs daug gerų darbų. Už kurį gi darbą jūs užmušite mane?

BAŽNYČIOS ŽODIS

75. Savo ketinimus mes turime visokeriopai patikrinti, nes Dievas juos stebi mums atliekant bet kokį darbą. Viskas, kas svetima aistroms, visokiam netyrumui ir daroma ne dėl ko nors kito, o tik dėl vienintelio Dievo, mums išeis į gera, nors tai ir ne visai buvo gėris.
76. Esama stiprių ir ryžtingų sielų, kurios iš nusižeminusios širdies bei stiprios meilės Dievui pasiryžta darbams, viršijantiems jų jėgas. Tačiau pasitaiko ir išdidžių širdžių, kurios tokių pačių veiksmų imasi įkvėptos mūsų priešo. Nes mūsų priešas dažnai specialiai ragina darbams, kurie yra mums per sunkūs, kad nepasisekus jų atlikti mes nusiviltume ir apleistume net tuos darbus, kuriuos esame pajėgūs atlikti, tokiu būdu išstatydamas mus priešo pajuokai.
77. Man teko sutikti siela ir kūnu silpnų žmonių, kurie dėl daugybės savo nusidėjimų ėmėsi žygdarbių, pranokstančių jų jėgas, todėl nepakėlusių šios naštos. Aš jiems pasakiau, kad Dievas apie žmogaus atgailą sprendžia ne pagal darbų dydį ir mastą, o pagal nusižeminimo lygį (nusižeminimą turėtų lydėti ašaros, sugrudusi širdis ir nusigręžimas nuo nuodėmių).
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Tau aukojame, Viešpatie Jėzau Kristau, Marijos, Tavo ir mūsų Motinos, stovinčios šalia kryžiaus, nuopelnus, kad, jai meilingai užtariant, pasiektume laimingą Tavo kančios ir mirties veikimą. Amen.

Komentarai