3 MINUTĖS GAVĖNIAI - V savaitės antradienis


DIEVO ŽODIS

Sk 21, 4–9 – Mozė padirbo iš vario gyvatę ir iškėlė ant stulpo. Kai žmogų įkąsdavo gyvatė, tas žvelgdavo į varinę gyvatę ir likdavo gyvas.
Jn 8, 21–30  Kai žmogaus sūnų būsite aukštai iškėlę, – suprasite, kad Aš Esu.

BAŽNYČIOS ŽODIS

65. Tie, kurių siela dar silpna, Viešpaties apsilankymą ir Jo malonę savyje turi atpažinti iš kūniškų ligų, nelaimių ir vidinių gundymų. Tobulieji Dievo apsilankymą atpažįsta per Šventosios Dvasios buvimą juose ir padaugėjusias malones.
66. Tarp piktųjų dvasių yra dvasia, kuri iškart mums tik prabudus prisistato ir ima mus gundyti bei suteršia pirmąsias mūsų mintis. Tad savo pirmąsias mintis pašvęsk Viešpačiui, nes kam jas pirmiau atiduosi, to jos ir bus. Vienas nuostabus dvasingas žmogus man kartą pasakė dėmesio vertus žodžius: „Pagal ryto pradžią, aš sužinau apie visą savo dieną.“
67. Gundydami demonai mus stengiasi priversti padaryti ar pasakyti ką nors neprotingo, o kai jiems tai nepavyksta, tuomet tyliai prislinkę mums perša išdidų dėkojimą Dievui.
Šv. Jonas Klimakas

MALDA

Sujunk mano jutimus ir jėgas su Tavo žaizdomis, kad visi mano veiksmai būtų nukreipti vien į Tave. Sujunk mano galvą su savo erškėčių vainiku, kad Tavyje būtų visos mano mintys. Suvienyk mano akis su Tavo šventosiomis akimis, aptemusiomis nuo kraujo, kad mano žvilgsnis nesusiteptų kenksmingais vaizdais. Sujunk mano ausis su Tavo šventąja klausa, įžeista piktžodžiavimų, kad jos visuomet būtų uždaros blogiems ir pasaulietiškiems žodžiams, o atviros vien Tavo balsui ir šventiems įkvėpimams. Suvienyk mano lūpas su Tavo lūpomis, pilnomis tulžies kartybės, kad jos nepasiduotų apsirijimui ar apkalboms. Savo liežuvį noriu naudoti vien Tavęs, mano Dievo ir Išganytojo, garbinimui. Amen

Komentarai