MINUTĖ ADVENTUI - II savaitės sekmadienis


DIEVO ŽODIS
Iz 11, 1–10
Jisai ne pagal išorę teis, ne pagal nuogirdas spręs. Teisingai jis teis mažuosius, nešališkai spręs šalies vargdienių bylas. Savo lūpų lazda jis ištiks smurtininką, burnos kvėpimu užmuš piktadarį. Teisingumas – jo klubų diržas, ištikimybė – jo strėnų juosta.
Rom 15, 4–9
Ištvermės ir paguodos Dievas teduoda jums tarpusavyje būti vienos minties, Kristaus Jėzaus pavyzdžiu, kad sutartinai vienu balsu šlovintume Dievą, mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus Tėvą.
Mt 3, 1–12
Anomis dienomis pasirodė Jonas Krikštytojas. Jis skelbė Judėjos dykumoje: „Atsiverskite, nes prisiartino dangaus karalystė“. O jis buvo tasai, apie kurį pranašas Izaijas yra pasakęs: „Dykumoje šaukiančiojo balsas: Taisykite Viešpačiui kelią! Ištiesinkite jam takus!“

BAŽNYČIOS ŽODIS
Tyruose šaukiančiojo balsas, taisykite Viešpačiui kelią, ištiesinkite mūsų Dievui takus. Šis balsas aiškiai skelbia, kad išpranašauti dalykai turėjo įvykti ne Jeruzalėje, bet dykumoje; būtent čia pasirodys Viešpaties garbė ir kiekvienam kūnui taps žinomas Dievo išganymas. Tų žodžių esmė yra tokia: Dievas turėjo ateiti į nuo amžių nepasiekiamą ir neprieinamą dykumą. Visos tautos buvo pagonys ir nepažino Dievo, o Dievo teisieji ir pranašai ten negalėjo patekti. Todėl anas balsas liepia taisyti Dievo Žodžiui kelią, išlyginti nepereinamą ir nelygų taką, idant tenai pasirodęs Dievas galėtų juo eiti. Taisykite Viešpačiui kelią, – toks yra Evangelijos skelbimas ir naujoji paguoda, trokštanti, kad kiekvienas žmogus pažintų Dievo išganymą.
Euzebijus Cezarietis

MALDA
Garbingas šventasis Jonai Krikštytojau, didžiausias pranašas tarp gimusiųjų iš moters, nors tu buvai pašventintas dar motinos įsčiose ir gyvenai labiausiai nekaltą gyvenimą, vis tiek savo valia pasitraukei į dykumą, kad ten pasišvęstum griežtos atgailos vykdymui. Išmelsk mus savo Viešpatį malonės, kad būtume visiškai neprisirišę, bent savo širdyse, prie žemiškųjų gėrybių ir imtumės krikščioniško apsimarinimo, kartu su vidiniu susikaupimu ir šventosios maldos dvasia.

Komentarai