MINUTĖ KALĖDOMS - Ketvirtadienis po Epifanijos


DIEVO ŽODIS
1 Jn 4, 19–5, 4
Jei kas sakytų: „Aš myliu Dievą“, o savo brolio nekęstų, – tasai melagis.
Lk 4, 14–22a
Viešpaties Dvasia su manim, nes jis patepė mane, kad neščiau gerą naujieną Vargdieniams.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Taigi vienatinis Sūnus Šventąją Dvasią gauna ne sau, nes, kaip anksčiau sakėme, tai jo Dvasia, jame esanti ir per jį veikianti; bet tam, kad tapęs žmogumi ir visiškai prisiėmęs žmogišką prigimtį, ją visą atnaujintų ir jai sugrąžintų pirmykštį kilnumą. Tad jei teisingai samprotaujame ir remiamės Šventojo Rašto liudijimais, vadinasi, Kristus Šventąją Dvasią gavo ne sau, bet veikiau mums, esantiems jame; juk tik per jį mes gauname visas gėrybes.
Šv. Kirilas Aleksandrietis

MALDA
O meilės Dieve, Tu esi visokio gėrio pradžia ir pabaiga. Tu amžinai myli tuos, kuriuos išsirenki. Tu neatstumi nei vieno, kas atsiduoda į Tavo rankas, bet saugai jį su didžiausiu rūpesčiu. Todėl prašau Tave, pasiimk mane kaip amžiną savo nuosavybę. O meilės Dieve, Tu sutvėrei mane – sukurk mane iš naujo savo meilėje. O Meile, kuri mane atpirkai, Tu pati papildyk, ko manyje trūksta ir sunaikink manyje visokį apsileidimą Tave mylint. O meilės Dieve, Tu įsigijai mane sau Tavojo Kristaus Krauju – pašvęsk mane Tavojoje tiesoje.

Komentarai