MINUTĖ KALĖDOMS - Trečiadienis po Epifanijos


DIEVO ŽODIS

1 Jn 4, 11–18
Mes pažinome ir įtikėjome meilę, kuria Dievas mus myli. Dievas yra meilė, ir kas pasilieka meilėje, tas pasilieka Dieve, ir Dievas pasilieka jame.
Mk 6, 45–52
Drąsos! Tai aš. Nebijokite!

BAŽNYČIOS ŽODIS
Ateikite pasižiūrėti naujo įstabiojo potvynio, didesnio ir nuostabesnio už tą, kuris išsiliejo Nojaus laikais. Ano potvynio vandenys pražudė žmonių giminę, o šio krikšto vanduo galybe to, kuris juo buvo pakrikštytas, mirusiems grąžino gyvenimą. Tada balandis, snapelyje atskraidinęs alyvos šakelę, tarsi paskleidė Viešpaties Kristaus kvapą, dabar balandžio pavidalu atskridusi Šventoji Dvasia parodė, kad Viešpats yra gailestingas.
Šv. Proklas Konstantinopolietis

MALDA

O meilės Dieve, Tu esi visokio gėrio pradžia ir pabaiga. Tu amžinai myli tuos, kuriuos išsirenki. Tu neatstumi nei vieno, kas atsiduoda į Tavo rankas, bet saugai jį su didžiausiu rūpesčiu. Todėl prašau Tave, pasiimk mane kaip amžiną savo nuosavybę. O meilės Dieve, Tu sutvėrei mane – sukurk mane iš naujo savo meilėje. O Meile, kuri mane atpirkai, Tu pati papildyk, ko manyje trūksta ir sunaikink manyje visokį apsileidimą Tave mylint. O meilės Dieve, Tu įsigijai mane sau Tavojo Kristaus Krauju – pašvęsk mane Tavojoje tiesoje.

Komentarai