MINUTĖ GAVĖNIAI - IV savaitės antradienis


DIEVO ŽODIS
Ez 47, 1–9. 12
Jis ves kas mėnesį šviežius vaisius; mat, upės vanduo atplūs iš šventovės. Jų vaisiai bus maistui, o lapai tiks vaistui.
Jn 5, 1–3a. 5–16
Tada Jėzus tarė: „Kelkis, imk savo gultą ir eik!“ Ir žmogus bematant išgijo, pasiėmė gultą ir pradėjo vaikščioti.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo popiežiaus Leono Didžiojo Pamokslų
Tad, mylimieji, nors meilės darbams tinka bet koks laikas, vis dėlto pastarosios dienos mus ypač tam ragina. Norintieji Viešpaties Velykas pasitikti pašventinta siela ir kūnu tegu užvis labiau pasistengia įgyti šią malonę, kurioje slypi visų dorybių pilnatvė ir nustelbiama nuodėmių gausybė. Todėl, ruošdamiesi švęsti šį visa pranokstantį slėpinį, kuriuo Jėzaus Kristaus kraujas panaikino mūsų nedorybes, pirmiausia parenkime gailestingumo aukas; tiems, kurie mums nusidėjo, duokime tai, ką mums suteikė Dievo gerumas. Tegu šiuo laikotarpiu vargšai ir visokių negalių prislėgtieji sulaukia didesnio dosnumo, idant padėka Dievui skambėtų daugelio balsais, o skurstančiųjų dalia būtų palengvinta mūsų pasninkais.

MALDA
Maldauju Tave, Viešpatie Jėzau Kristau, kad Tavo kančia man taptų jėga, kuri sutvirtina, apsaugo ir apgina; kad Tavo žaizdos man taptų valgiu ir gėrimu, kurie pamaitina, pagirdo ir pralinksmina; kad Tavo Kraujo išliejimas man taptų visų mano kalčių nuplovimu; kad Tavo mirtis man taptų nenykstančiu gyvenimu. Juose tebūna mano atgaiva, džiūgavimas, sveikata, siekimas, džiaugsmas ir sielos bei kūno troškimas, dabar ir amžinai. Amen


Komentarai