MINUTĖ GAVĖNIAI - II Gavėnios savaitės sekmadienis


DIEVO ŽODIS
Pr 12, 1–4a
Aš laiminsiu tave ir išaukštinsiu tavąjį vardą. Tu būsi palaima. Aš laiminsiu tuos, kurie tave laimins, o kas tave keiks, tą aš prakeiksiu. Per tave bus palaimintos visos žemės giminės
2 Tim 1, 8b–10
Drauge su manimi kentėk Evangelijos labui jėga Dievo, kuris mus išgelbėjo bei pašaukė į šventąjį pašaukimą, ne atsižvelgdamas į mūsų darbus, bet savo laisvu nutarimu bei malone, kuri dovanota mums Kristuje Jėzuje prieš amžinuosius laikus.
Mt 17, 1–9
Besileidžiant nuo kalno, Jėzus jiems įsakė: „Niekam nepasakokite apie regėjimą, kol Žmogaus Sūnus prisikels iš numirusių.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo popiežiaus Leono Didžiojo Pamokslų
Šiuo atsimainymu pirmiausia buvo siekiama, kad mokiniai širdyse nepasipiktintų kryžiumi ir kad savo noru prisiimtos kančios pažeminimai nesutrikdytų tikėjimo tų, kuriems buvo apreikšta paslėptos garbės didybė. Tačiau Apvaizda nė kiek ne mažiau rūpinosi sustiprinti šventosios Bažnyčios viltį, idant visas Kristaus kūnas pažintų, kokiu perkeitimu būsiąs apdovanotas, ir jo nariai galėtų tikėtis dalyvausiantys garbėje, kuri pirmiausia apšvietė jų Galvą.

MALDA
Mano Jėzau, aš myliu Tave iš visos širdies. Man skaudu, kad aš taip dažnai įžeisdavau Tavo begalinį gerumą. Tavo malonės padedamas, ryžtuosi ateityje niekuomet Tavęs nebeskaudinti. Nors ir būdamas visiškas vargšas, nuo šiol visiškai pasišvenčiu Tau, atiduodu ir paaukoju Tau visą savo valią, visus savo širdies polinkius ir troškimus bei visa, kas man priklauso. Tad nuo šiandien valdyk mane ir tai, kas yra mano taip, kaip Tau patinka! Aš netrokšiu nieko kito, tik Tavo šventosios meilės, ištvermės iki galo ir tobulo Tavo valios įvykdymo.

Komentarai