MINUTĖ GAVĖNIAI - II savaitės antradienis


DIEVO ŽODIS
Iz 1, 10. 16–20
Ateikite, ir atsiteiskime, – sako Viešpats. – Tegu jūsų nuodėmės būtų raudonos tartum šarlachas, – taps baltos kaip sniegas. Tegu jos kaip purpuras būtų raudonos, – taps baltos kaip vilna.
Mt 23, 1–12
Kas iš jūsų didesnis, tebūnie jums tarnas. Nes kas save aukština, bus pažemintas, o kas save žemina, bus išaukštintas.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Augustino Psalmių aiškinimų
Kas gi buvo prikalta prie kryžiaus, jei ne tai, ką jis gavo iš mūsų? Ir ar gali taip būti, kad Dievas Tėvas kada nors paliktų ir apleistų savo vienatinį Sūnų, kuris su juo yra vienas Dievas? Vis dėlto prikaldamas prie kryžiaus mūsų silpnumą, kur, pasak Apaštalo, mūsų senasis „aš“ yra nukryžiuotas kartu su juo, jis šaukė žmogaus balsu, tokiu kaip mūsų: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai?

MALDA
O meilės Dieve, Tu esi visokio gėrio pradžia ir pabaiga. Tu amžinai myli tuos, kuriuos išsirenki. Tu neatstumi nei vieno, kas atsiduoda į Tavo rankas, bet saugai jį su didžiausiu rūpesčiu. Todėl prašau Tave, pasiimk mane kaip amžiną savo nuosavybę. O meilės Dieve, Tu sutvėrei mane – sukurk mane iš naujo savo meilėje. O Meile, kuri mane atpirkai, Tu pati papildyk, ko manyje trūksta ir sunaikink manyje visokį apsileidimą Tave mylint. O meilės Dieve, Tu įsigijai mane sau Tavojo Kristaus Krauju – pašvęsk mane Tavojoje tiesoje.

Komentarai