MINUTĖ GAVĖNIAI - III Gavėnios savaitės sekmadienis


DIEVO ŽODIS
Iš 17, 3–7
Tauta ištroško vandens ir niurnėjo ant Mozės. Jie priekaištavo: „Kurių gi galų čia mus atvedei iš Egipto? Ar tam, kad troškuliu numarintumei mus, mūsų vaikus ir gyvulius?“
Rom 5, 1–2. 5–8
O viltis neapgauna, nes Dievo meilė yra išlieta mūsų širdyse Šventosios Dvasios, kuri mums duota. Mums dar tebesant silpniems, Kristus savo metu numirė už bedievius.
Jn 4, 5–15. (16–19a). 19b–26. (27–38). 39–42
Kiekvienas, kas geria šitą vandenį, ir vėl trokš. O kas gers vandenį, kurį aš duosiu, tas nebetrokš per amžius, ir vanduo, kurį jam duosiu, taps versme vandens, trykštančio į amžinąjį gyvenimą

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Augustino Traktatų apie Evangeliją pagal Joną
Jis prašo gerti ir pažada duoti gėrimo. Jis lyg ketina priimti dėl savo nepritekliaus ir tarsi pažada pasotinti iš savo apstybės. Jei tu pažintum Dievo dovaną, jis tarė. Dievo dovana yra Šventoji Dvasia. Tačiau moteriai jis šneka vis dar miglotai ir pamažu pasiekia jos širdį. Matyt, taip ją moko. O kas gali būti maloniau ir mieliau už šį paraginimą? „Jei tu pažintum Dievo dovaną ir kas yra tas, kuris tave prašo: ‘Duok man gerti ’, rasi pati jį prašytum, ir jis tau duotų gyvojo vandens.“ Kokio jis žada duoti vandens, jeigu ne to, apie kurį yra pasakyta: Tu esi gyvenimo šaltinis? Kaip gali trokšti tie, kurie bus pagirdyti tavo namų gėrimo gausa?

MALDA
Nukryžiuotasis Viešpatie Jėzau! Savo kančios nuopelnais suteik galios mano maldai. Padėk man šventai gyventi, duok malonę mirties valandą priimti šventuosius Sakramentus ir padovanok man amžinąją šlovę danguje. Amen.

Komentarai