MINUTĖ GAVĖNIAI - III savaitės pirmadienis


DIEVO ŽODIS
2 Kar 5, 1–15a
Tuomet jis tuėjo prie Jordano ir septynis kartus pasinėrė, kaip buvo jam liepęs Dievo žmogus. Jo kūnas pasidarė sveikas kaip vaiko, ir jis tapo švarus
Lk 4, 24–30
Taipogi pranašo Eliziejaus laikais buvo raupsuotųjų, bet nė vienas iš jų nebuvo pagydytas, tik siras Naamanas

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Bazilijaus Didžiojo Homilijų
Štai kaip sugriuvo visa puikybės tvirtovė. Tau, žmogau, nebeliko nieko, kuo galėtum didžiuotis, nes dabar tavo garbė ir viltis – numarinti savo įgeidžius ir siekti būsimo gyvenimo Kristuje. Jo pradmenis jau turime, jau juose esame, nes gyvename vien Dievo dovanota malone. Juk tai Dievas iš savo palankumo mus skatina ir trokšti, ir veikti. Dievas taip pat per savo Dvasią apreiškia savąją išmintį, kurią numatė mūsų būsimai garbei. Varguose Dievas teikia jėgų ir stiprybės. Paulius kalbėjo: Aš daugiau už juos visus esu įdėjęs triūso, žinoma, ne aš, o su manimi esanti Dievo malonė.

MALDA
Galvok manyje, o Jėzau, tuomet aš galvosiu blaiviai ir aiškiai!
Kalbėk iš manęs, o Jėzau, tuomet aš kalbėsiu švelniai ir tiesiai!
Veik per mane, o Jėzau, tuomet mano darbai bus teisingi, bus pašventintas mano darbas ir mano poilsis!
Pripildyk visą mano esybę, persmelk visą mano būtį, kad žmonės manyje galėtų skaityti Tavo didžią meilę!
Padaryk, kad aš dar šioje žemėje Tavo malonės galia tapčiau visiems viskuo!
Ateik, suteik man savo pavidalą! Amen.

Komentarai