MINUTĖ GAVĖNIAI - V Gavėnios sekmadienis


Ez 37, 12b–14
Kuomet aš atversiu jūsų kapus ir iškelsiu jus, mano tauta, iš jūsų kapų, tuomet jūs žinosite, jog aš esu Viešpats.
Rom 8, 8–11
Broliai! Kas gyvena kūniškai, negali patikti Dievui. Jūs nesate kūniški, bet dvasiški, jei tik Dievo Dvasia gyvena jumyse. O kas neturi Kristaus Dvasios, tas nėra jo.
Jn 11, 1–45
Aš esu prisikėlimas ir gyvenimas. Kas tiki mane, – nors ir numirtų, bus gyvas. Ir kiekvienas, kuris gyvena ir tiki mane, neragaus mirties per amžius. Ar tai tiki?

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Atanazo Velykinių laiškų
O kokiu keliu pasuksime mes, dabar švenčiantys tokias iškilmes? Ką, artėjant šiai šventei, pasirinksime savo vadovu? Žinoma, ne ką kitą, mano mylimieji, tik tą, kurį kartu su manimi teigiate esant mūsų Viešpatį, –Jėzų Kristų, kuris sakė: Aš esu kelias. Jis yra tas, pasak šventojo Jono, kuris naikina pasaulio nuodėmę. Jis mūsų sielas padaro tyras, kaip kartą kalbėjo pranašas Jeremijas: Stokitės ant kryžkelių ir pasižvalgykite, pasiklauskite, kur yra gerasis kelias, eikite juo ir rasite sau ramybę.

MALDA
O gerasis kryžiau, gavęs puošnumą iš Viešpaties kūno narių! Ilgai trokštasis, rūpestingai mylėtas, be perstojo ieškotas ir galiausiai paruoštas trokštančiai sielai! Pasiimk mane iš žmonių tarpo ir grąžink mane mano Mokytojui, kad tas, kuris tavimi mane atpirko, per tave mane ir pasiimtų. Amen.


Komentarai