MINUTĖ GAVĖNIAI - V savaitės antradienis


DIEVO ŽODIS
Sk 21, 4–9
Mozė padirbo iš vario gyvatę ir iškėlė ant stulpo. Kai žmogų įkąsdavo gyvatė, tas žvelgdavo į varinę gyvatę ir likdavo gyvas.
Jn 8, 21–30
Kai žmogaus sūnų būsite aukštai iškėlę, – suprasite, kad Aš Esu.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo popiežiaus Leono Didžiojo Pamokslų
Dievo gailestingumas mums yra juo įstabesnis, nes Kristus numirė ne už teisiuosius ir ne už šventuosius, bet už nusidėjėlius ir bedievius; ir kadangi dieviškosios prigimties negalėjo pasiekti mirties geluonis, Viešpats, gimdamas kaip vienas iš mūsų, prisiėmė tai, ką galėtų už mus paaukoti. Kitados jis mūsų mirčiai grasino savo mirties galia, per pranašą Ozėją tardamas: O mirtie, aš būsiu tavo mirtis, būsiu tavo geluonis, pragare. Mirdamas jis pakluso pragaro įstatymams, tačiau prisikeldamas juos panaikino ir taip pakirto mirties amžinumą, iš nesibaigiančios pavertė ją laikina. Kaip Adome visi miršta, taip Kristuje visi bus atgaivinti.

MALDA
Sujunk mano jutimus ir jėgas su Tavo žaizdomis, kad visi mano veiksmai būtų nukreipti vien į Tave. Sujunk mano galvą su savo erškėčių vainiku, kad Tavyje būtų visos mano mintys. Suvienyk mano akis su Tavo šventosiomis akimis, aptemusiomis nuo kraujo, kad mano žvilgsnis nesusiteptų kenksmingais vaizdais. Sujunk mano ausis su Tavo šventąja klausa, įžeista piktžodžiavimų, kad jos visuomet būtų uždaros blogiems ir pasaulietiškiems žodžiams, o atviros vien Tavo balsui ir šventiems įkvėpimams. Suvienyk mano lūpas su Tavo lūpomis, pilnomis tulžies kartybės, kad jos nepasiduotų apsirijimui ar apkalboms. Savo liežuvį noriu naudoti vien Tavęs, mano Dievo ir Išganytojo, garbinimui. Amen


Komentarai