MINUTĖ GAVĖNIAI - V savaitės trečiadienis


DIEVO ŽODIS
Dan 3, 14–20. 49–50. 91–92. 95
Šlovė Šadracho, Mešacho ir Abed Nego Dievui! Jis pasiuntė angelą ir išgelbėjo savo tarnus, kurie, pasitikėdami juo, ryžosi verčiau nepaisyti karaliaus įsakymo ir paaukoti savo gyvybę, negu pagarbinti kažkokį kitą, ne savąjį dievą ir jam nusilenkti“.
Jn 8, 31–42
jūs pažinsite tiesą, ir tiesa padarys jus laisvus.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Augustino Psalmių aiškinimų
turime pabusti iš miego ir budėti savo tikėjime; supraskime, kad tas, apie kurį neseniai mąstėme kaip apie Dievą, prisiėmė tarno išvaizdą; tapdamas panašus į žmones, jis ir išore tapo kaip visi žmonės; jis nusižemino, tapdamas klusnus iki mirties; kabėdamas ant kryžiaus, jis panorėjo psalmės žodžius pritaikyti sau ir tarė: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai? Tad jis mūsų meldžiamas kaip Dievas, o pats meldžiasi prisiėmęs tarno išvaizdą: ten Kūrėjas, čia kūrinys. Nekintantysis prisiėmė perkeistinos kūrinijos išvaizdą, iš mūsų ir savęs padarydamas vieną žmogų, galvą ir kūną. Todėl mes meldžiame jį, per jį, jame, mes tariame žodžius kartu su juo ir jis su mumis.

MALDA
Prikalk mano rankas kartu su Tavo šventosiomis rankomis prie kryžiaus, kad Tavęs neįžeisčiau savo piktais darbais ir kad visi mano veiksmai būtų skirti Tau. Prikalk mano kojas tomis vinimis, kuriomis buvo sužeistos Tavo šventosios kojos, kad mano žingsniai Tavo tarnyboje būtų tiesūs ir šventi. Perverk mano širdį ta ietimi, kuri perdūrė Tavo Švenčiausiąją Širdį, kad pasibjaurėjęs pasauliu, Tavyje panardinčiau visus savo jausmus ir norus. Suteik mano kūnui tą įtempimą, nuo kurio išniro ir pasruvo krauju Tavo šventosios rankos, kad manyje pranyktų geismai ir nugalėtų skaistybė. Tu, Jėzau, esi Galva, o aš – nenaudingas Tavo Kūno narys. Suvienyk mane visą su savimi, kad visos mano mintys būtų malonios Tavo šventosioms akims. Amen.

Komentarai