VELYKŲ AKIMIRKA - II Velykų oktavos diena


DIEVO ŽODIS
Apd 2, 14. 22–32
Dovydas visa tai numatė ir kalbėjo apie Mesijo prisikėlimą, kad jis neliks mirusiųjų buveinėje ir jo kūnas nesupus. Tą Jėzų Dievas prikėlė, ir mes visi esame jo liudytojai
Mt 28, 8–15
Ir štai priešais pasirodė Jėzus ir tarė: „Sveikos!“ Jos prisiartino ir, parpuolusios žemėn, apkabino jo kojas. Jėzus joms pasakė: „Nebijokite! Eikite ir pasakykite mano broliams, kad keliautų į Galilėją; ten jie mane pamatys.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš šventojo vyskupo Melitono Sardiečio Velykų homilijos
Viešpats, būdamas Dievas, apsivilko žmogumi ir patyrė kančias dėl kenčiančio žmogaus, buvo įkalintas dėl belaisvio, nuteistas dėl kaltojo, palaidotas dėl mirusiojo. Jis prisikėlė iš numirusiųjų ir skardžiu balsu štai ką paskelbė: „Kas mane bepasmerks? Tegu man prisistato. Aš išgelbėjau pasmerktą, aš atgaivinau mirusį, aš prikėliau palaidotą. Kas drįs su manimi bylinėtis? Aš, tarė jis, esu Kristus, aš nugalėjau mirtį, įveikiau priešą, pamyniau pragarą, surišau galingą priešininką ir iškėliau žmogų į dangaus aukštybes: tai aš, sako jis, aš esu Kristus.

MALDA

Dieve, naujais nariais tu nuolat gausini savo Bažnyčią; suteik jos vaikams malonę gyvenime laikytis Krikštu gauto tikėjimo. Prašome per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų.


Komentarai