AKIMIRKA VELYKOMS - IV Velykų oktavos diena


DIEVO ŽODIS
Apd 3, 1–10
Sidabro nei aukso aš neturiu, bet ką turiu, tą duosiu. Jėzaus Kristaus Nazariečio vardu imk ir vaikščiok!
Lk 24, 13–35
O jūs neišmanėliai! Kokios nerangios jūsų širdys tikėti tuo, ką yra skelbę pranašai! Argi Mesijas neturėjo viso to iškentėti ir įžengti į savo garbę?

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš senovės autoriaus Velykų homilijos
Kas gi, klausiu, yra ta diena? Gyvenimo pradmuo, šviesos šaltinis, dienos Kūrėjas, tai yra Viešpats Jėzus Kristus, kuris apie save prabyla: Aš esu diena, kas vaikščioja dieną, tas nesuklumpa. Tai reiškia: kas visame kame seka Kristų, eidamas paskui jį pasieks amžinosios šviesos sostą; juk, dar būdamas kūne, Kristus šitaip meldė už mus Tėvą, sakydamas: Tėve, aš noriu, kad tie, kurie mane įtikėjo, būtų ten, kur ir aš. Kaip tu pasilieki manyje ir aš tavyje, taip ir jie tegu pasilieka mumyse.

MALDA

Dieve, leidęs mums Velykų šventėmis kasmet išgyventi Kristaus prisikėlimo džiaugsmą, leisk maldingu jų šventimu rasti kelią į laimę amžinybėje. Prašome per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų.


Komentarai