AKIMIRKA VELYKOMS - V Velykų oktavos diena


DIEVO ŽODIS
Apd 3, 11–26
Abraomo, Izaoko ir Jokūbo Dievas, mūsų protėvių Dievas, pašlovino savo tarną Jėzų, kurį jūs išdavėte ir kurio išsigynėte Pilotui, kai tas buvo benusprendžiąs jį paleisti. Jūs išsižadėjote šventojo ir teisiojo, o pareikalavote atiduoti jums žmogžudį. Jūs nužudėte gyvybės kūrėją, kurį Dievas prikėlė iš numirusių, ir mes esame to įvykio liudytojai.
Lk 24, 35–48
Ko taip išsigandote, kodėl jūsų širdyse gimsta dvejonės? Pasižiūrėkite į mano rankas ir kojas. Juk tai aš pats! Palieskite mane ir įsitikinsite: dvasia gi neturi kūno nei kaulų, kaip matote mane turint“. Tai taręs, jis parodė jiems rankas ir kojas.

BAŽNYČIOS ŽODIS
Iš Jeruzalės katechezių
Kristus tikrai buvo nukryžiuotas, tikrai palaidotas ir tikrai prisikėlė. Ir visa tai mums yra suteikiama malone, kad juo sekdami ir taip tapdami jo kančių dalininkais gautume tikrąjį išganymą. Kokia neapsakoma meilė žmonėms! Kristus davė prikalti savo nekaltas rankas bei kojas ir iškentėjo skausmą, o man, nepatiriančiam skausmo ir kančios, bet dalyvaujančiam jo skausmuose, jis dovanoja išganymą.

MALDA

Tave, o Dieve, sutartinai išpažįsta visų tautų žmonės; padaryk, kad visi krikščionys vieningai laikytųsi tikėjimo ir stropiai darbuotųsi artimo labui. Prašome per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų.


Komentarai