ADVENTO AKIMIRKA - III diena iki Kristaus Gimimo

DIEVO ŽODIS

1 Sam 1, 24–28

Aš išmeldžiau vaiką kaip dovaną, kurios reikalauti sau gali  Viešpats. Todėl tepriklauso jis Viešpačiui visą savo  gyvenimą.

Lk 1, 46–56

Mano siela šlovina Viešpatį, mano dvasia džiaugiasi Dievu, savo Gelbėtoju, nes jis pažvelgė į savo nuolankią tarnaitę.

BAŽNYČIOS ŽODIS

O Marija prabilo: Mano siela šlovina Viešpatį, mano dvasia džiaugiasi Dievu, savo Gelbėtoju. Marija sako: Viešpats mane pagerbė tokia neregėta dovana, kad jos neįmanoma apsakyti jokiais žodžiais, nes ją vargiai pajėgia užčiuopti širdies gelmių pojūčiai. Todėl dėkodama ir šlovindama atiduodu visas savo sielos jėgas ir apmąstydama begalinę Dievo didybę džiugiai aukoju viską, ką išgyvenu, jaučiu ir suprantu, nes mano dvasia džiaugiasi Gelbėtojo Jėzaus amžinąja dievyste, o mano kūne prasideda jo vaisius.

Šv. Beda Garbingasis

 MALDA

Dieve, tu matei, kaip nupuolęs žmogus skuba į mirtį, ir panorėjai atpirkti jį savo Sūnaus atėjimu; padaryk Atpirkėjo pergalės dalininkais visus, kurie nusižeminę ir atsidavę išpažįsta jo įsikūnijimą. Jis, būdamas Dievas, su tavimi ir Šventąja Dvasia gyvena ir viešpatauja per amžius.


 

Komentarai