GAVĖNIOS AKIMIRKA - II savaitės trečiadienis

 


Jer 18, 18–20 – Atkreipk į mane, Viešpatie, dėmesį: išgirsk, ką šneka mano priešai! Kas gi už gera blogu atsiteisia? O jie man iškasė duobę. Atmink, kaip stovėdavau tavo akivaizdoj, kad juos užtarčiau ir tavo rūstybę nuo jų nukreipčiau“.

Mt 20, 17–28  Žmogaus Sūnus irgi atėjo, ne kad jam tarnautų, bet pats tarnauti ir savo gyvybės atiduoti kaip išpirkimo už daugelį.

 

BAŽNYČIOS ŽODIS

Iš šventojo vyskupo Augustino Psalmių aiškinimų

Kiekvienas krikščionis pripažįsta, kad čia kalbama apie jų Vadovą. Mat dienai krypstant vakarop Viešpats ant kryžiaus atidavė savo gyvybę, kad vėl ją susigražintų; jis ją atidavė savo noru. Tačiau ir mes ant kryžiaus esame atvaizduoti. Kas gi buvo prikalta prie kryžiaus, jei ne tai, ką jis gavo iš mūsų? Ir ar gali taip būti, kad Dievas Tėvas kada nors paliktų ir apleistų savo vienatinį Sūnų, kuris su juo yra vienas Dievas? Vis dėlto prikaldamas prie kryžiaus mūsų silpnumą, kur, pasak Apaštalo, mūsų senasis „aš“ yra nukryžiuotas kartu su juo, jis šaukė žmogaus balsu, tokiu kaip mūsų: Mano Dieve, mano Dieve, kodėl mane apleidai?

 

MALDA

Dieve, amžiais meilingai globok visą Bažnyčią; savo malone kiekvieną žmogų atitrauk nuo visko kenksmingo ir kreipk į išganymo kelią, nes be tavęs mirtingieji suklumpa. Prašome per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų.

Komentarai