GAVĖNIOS AKIMIRKA - III Gavėnios sekmadienis

DIEVO ŽODIS

Iš 20, 1–17

Aš esu Viešpats, tavo Dievas, kuris tave išvedė iš Egipto, iš vergovės namų. Neturėk kitų dievų, tik mane vieną.

1 Kor 1, 22–25

Žydai reikalauja stebuklų, graikai ieško išminties, o mes skelbiame Jėzų nukryžiuotąjį, kuris žydams yra papiktinimas, pagonims - kvailystė.

Jn 2, 13–25

Kiekvienas, kas geria šitą vandenį, ir vėl trokš. O kas gers vandenį, kurį aš duosiu, tas nebetrokš per amžius, ir vanduo, kurį jam duosiu, taps versme vandens, trykštančio į amžinąjį gyvenimą

 

BAŽNYČIOS ŽODIS

Iš šventojo vyskupo Augustino Traktatų apie Evangeliją pagal Joną

Jis prašo gerti ir pažada duoti gėrimo. Jis lyg ketina priimti dėl savo nepritekliaus ir tarsi pažada pasotinti iš savo apstybės. Jei tu pažintum Dievo dovaną, jis tarė. Dievo dovana yra Šventoji Dvasia. Tačiau moteriai jis šneka vis dar miglotai ir pamažu pasiekia jos širdį. Matyt, taip ją moko. O kas gali būti maloniau ir mieliau už šį paraginimą? „Jei tu pažintum Dievo dovaną ir kas yra tas, kuris tave prašo: ‘Duok man gerti ’, rasi pati jį prašytum, ir jis tau duotų gyvojo vandens.“ Kokio jis žada duoti vandens, jeigu ne to, apie kurį yra pasakyta: Tu esi gyvenimo šaltinis? Kaip gali trokšti tie, kurie bus pagirdyti tavo namų gėrimo gausa?

 

MALDA

Dieve, tu mus, žemės keleivius, šventais sakramentais darai dangiškojo gyvenimo dalyviais; valdyk mus šiame pasaulyje ir vesk į tą šviesą, kurioje pats gyveni. Prašome per mūsų Viešpatį Jėzų Kristų.

Komentarai