GAVĖNIOS AKIMIRKA - IV savaitės sekmadienis - Laetare

DIEVO ŽODIS

2 Krn 36, 14–16. 19–23

Štai ką sako Persų karalius Kyras: ‘Visas pasaulio karalystes man perleido Viešpats, dangaus Dievas. Jisai man pavedė pastatyti namus jam Judėjos Jeruzalėje. Kas dar iš jūsų priklauso jo tautai, teesie su tuo Viešpats, jo Dievas! Tegul tas keliauja Jeruzalėn

Ef 2, 4–10

Dievas, apstus gailestingumo, savo didžia meile, kuria mus pamilo, mus, mirusius nusikaltimais, prikėlė gyventi su Kristumi

Jn 3, 14–21

Dievas taip pamilo pasaulį, jog atidavė savo viengimį Sūnų, kad kiekvienas, kuris jį tiki, nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą.

 

BAŽNYČIOS ŽODIS

Iš šventojo vyskupo Augustino Traktatų apie Evangeliją pagal Joną

O paskui ką seka išlaisvintieji ir pakeltieji, jeigu ne šviesą, apie kurią girdėjo sakant: Aš – pasaulio šviesa. Kas seka manimi, nebevaikščios tamsybėse? Nes Viešpats atveria akis akliesiems. Tad praregėkime, broliai, akis pasitepę tikėjimu. Juk kitados jis sumaišė savo seilių su žeme, kad pateptų akis nuo gimimo aklam žmogui. Ir mes nuo Adomo esame gimę akli, o vėl atgauname regėjimą tik Viešpaties apšviesti. Jis sumaišė seiles su žeme: Žodis tapo kūnu, ir gyveno tarp mūsų. Jis sumaišė seiles su žeme, nes yra išpranašauta: Tiesa kilo iš žemės. O jis pats sakė: Aš esu kelias, tiesa ir gyvenimas.

 

MALDA

Dieve, per savo Sūnų nuostabiai sutaikinęs su savimi nuodėmingą žmoniją, padėk krikščionijai artėjančias Velykų šventes pasitikti uoliu pamaldumu ir ryžtingu tikėjimu.

Komentarai